pondělí 11. března 2013

Easy tutoriál - "Jak na Vallejo Cracke Medium"


VALLEJO CRACKLE MEDIUM



Nedalo mi to a musel jsem si koupit tento přípravek. Od manželky vím, že u "ubrouskové techniky" používala také něco podobného a vytvářelo to krásný popraskaný efekt. Což by mohlo dát mým modelům šmrnc.

Mou první otázkou bylo, zda se s tímto mediem dá pracovat také za pomocí airbrush pistole. A jelikož mi nikdo nedokázal poradit a mé googlefú se flákalo kdo ví kde nezbylo mi než jít do toho po hlavě s metodou "pokusu a omylu."

První test jsem provedl na plastové destičce a ten dopadl dobře. Takže jsem se rozhodl jít hned na model.
Samozřejmě na modelu se při prvním pokusu nezadařilo a tak jsem musel od začátku hezky pěkně znovu. A tradá BINGO!



A jak že na to?
1) Na požadovanou plochu naneseme základovou barvu
2) Zvolíme odstín barvy, kterou chceme vidět v prasklinách. 
3) Celou plochu zalakujeme
4) Naneseme Crackle Medium. Mělo by se jednat o dostatečnou vrstvu. Takovou, aby na požadovaném místě vytvořila hezký jednotný film. 
POZOR S CRACKLE MEDIUM NETŘEPEME, NESMÍ V NĚM BÝT BUBLINY!!!
5) Teď jde o čas takže žádné zdržování a hned na medium naneseme finální barvu. Hlavně nečekat až medium zaschne!
6) Sledujeme zázrak :)

PODOTÝKÁM, ŽE JSEM VŠE DĚLAL ZA POMOCÍ AIRBRUSH PISTOLE TAKŽE ABSOLUTNĚ NETUŠÍM CO A JAK SE ŠTĚTCEM!







Žádné komentáře:

Okomentovat